PDA

View Full Version : Tales of Eternia EUR Savegame

bojzi
02-16-2006, 12:47 PM
Hello!

Is anyone willing to upload their EUR Tales of Eternia Savegame because I've lost mine (actually corrupted it >:( ) with the game beat and ready for a Game+? (or if that's not possible, it can be with a new Game+ started)

Thank you!

opicron
03-07-2006, 04:52 AM
I can upload mine, except for one problem. I cant seem to kill the last enemy.

It's the fight when the enemy (forgot name) casts this ultimate killer when she dies.

I'm pressing my skill buttons (X + O + []) to no prevail. I've given up after fighting this fight 5 times for 15 minutes each fight :s.

Any help plz?

waynevan2000
03-07-2006, 12:21 PM
Just pulled this one off action replay for you.

Not tried it so let me know.

KeMi87
03-11-2006, 12:50 PM
ICh wollte mal fragen da ich nicht weiter komme im Shizel Castle , da ist so Herausforderung, wo man drei blaue Blöcke hat und man si irgend wie in ein loch reinschieben muss damit ein tür aufgeht. ich komma da nicht weiter, kônnte jemand mir da helfen?

DJDolezal
03-19-2006, 03:43 PM
Falls du den raum mit den 3 blauen und 4 roten steinen meinst dann must du die jeweils 2 rote steine in die linke obere und in die linke untere ecke verschieben und auf der rechten seite musst unten einen blauen und oben 2 blaue steine hinschieben und danache oben in dermitte auf den altar mit dem socerer ring (feuer) draufschießen wo sich dann vier löcher zeigen sollten und du die steine nachschieben musst.

Ich hoffe ich konnte helfen

mfg